Wednesday, April 2, 2014

// // Leave a Comment

OSTEMATRIX - PROMOSI BULAN APRIL 2014

OSTEMATRIX

Assalamualaikum WBT & Selamat Sejahtera kepada semua pembaca

Bermula 1 April 2014, Shaklee telah membuat promosi OsteMatrix iaitu beli 6 free 1...Ini bukan April Fool tau...ini betul-betul...hehehe ;)



Kepada yang telah mengambil OsteMatrix sebagai vitamin harian, inilah masa untuk anda berjimat berganda-ganda.

Kepada yang belum pernah mencuba, inilah masa untuk anda mencuba & saya yakin serta pasti anda pasti akan berpuashati. Tak percaya???? Maka anda harus mencuba & saya yakin & jamin 100% anda pasti akan percaya & mungkin anda juga akan menjadi pengguna tegar OsteMatrix sama seperti saya...insyAllah ;)

Bukan tu ja, membeli dengan saya anda semua boleh pilih FREE GIFT yang anda mahu. Nak tau apa FREE GIFT nyer sila hubungi saya segera & saya akan jelaskan dengan lebih lanjut. Apa yang pasti, saya yakin 100% anda pasti akan berpuashati. Anda teruja??? saya lagi teruja sebab saya pun pengguna tegar OsteMatrix...kalau sehari tak telan OsteMatrix memang tak senang duduk dibuatnya. Nak tau kenapa???? Jom kita lihat apa yang ada pada OsteMatrix ni :


Komprehensif, terbukti secara klinikal dan mudah ditelan

Ostematrix menyediakan satu matriks unik nutrien kritikal termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.
  • Mengandungi kalsium, magnesium, vitamin D dan mineral zinc
  • Membina tulang dan gigi yang kuat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  • Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan,retensi air (bengkak air), mudah meradang dan kemurungan
  • Magnesium membantu mengelakkan & mengurangkan sembelit
  • Membantu dalam penghasilan susu ibu yang berkualiti yang kaya dengan zat dan kalsium
  • Membekalkan kalsium yang sangat diperlukan oleh ibu dan bayi terutama dalam membantu pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi
  • Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf dan sangat sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin
  • Magnesium & zinc yang ada dapat membantu merawat masalah buasir
  • Semua nutrien yang ada dalam OsteMatrix berupaya mengurangkan risiko osteoporosis jika diambil berterusan
Ostematrix membekalkan :
  1. 1000mg unsur kalsium (100% pengambilan harian)  diambil daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi
  2. 400mg magnesium (100% pengambilan harian) membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  3. 400IU vitamin D (100% pengambilan harian) merangsang penyerapan kalsium
  4. Boron (100% pengambilan harian) membantu dalam meningkatkan tahap metabolisma tulang
  5. Manganese, kopper & zinc (100% pengambilan harian) membantu mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang
Amacam, berminat tak bila baca tentang kelebihan yang ada dalam OsteMatrix ni...??? 

Anda nak tahu lebih lanjut lagi????? Jom baca Testimoni di bawah ni...;)

Mereka mengambil set bersalin shaklee bersama OsteMatrix. Kebanyakan mereka dapat menangani masalah sembelit yang kerap membelenggu sesiapa sahaja terutama wanita selepas bersalin hanya dengan mengambil OsteMatrix. Bukan wanita selepas bersalin saja malah semua yang bermasalah sembelit & buasir pun digalakkan mengambil OsteMatrix...



Sekarang jom baca Testimoni saya sendiri pula...;)

Sebelum mengambil OsteMatrix Shaklee ni saya memang menghadapi masalah Sembelit & buasir yang teruk...nak cerita lebih mendalam tu saya rasa sesiapa yang bermasalah seperti saya memadai saya sebut teruk pasti faham bagaimana keadaannya bukan. Saya berhadapan dengan masalah ni sejak dari zaman sekolah menengah lagi. Memang kalau nak cerita kira saya dah tahap give-up macamana nak selesaikan masalah ni & akhirnya saya biarkan & hadapi jelah. Bertahun-tahun saya lalui, berdepan dengan masalah ni memang mencabar. Saat yang paling teruk bila setiap kali lepas bersalin memang saya jadi pengguna ubat sembelit selama 40 hari berpantang menangis pun ada dibuatnya. 

Lepas tu dipendekkan cerita saya bertemu dengan Set Vitamin Shaklee. Sebenarnya saya ambil Set Bersalin Premium. Vitamin yang ada di dalam set tu juga boleh digunakan ketika hamil & OsteMatrix juga terdapat di dalam set tersebut. Saya mengambil OsteMatrix ketika hamil & alhamdulillah tiada masalah sembelit ketika itu & badan pun cergas & bertenaga. Selepas bersalin pun saya teruskan pengambilan OsteMatrix. Alhamdulillah, sangat menakjubkan kerana kali ni saya langsung tidak berdepan dengan masalah sembelit yang sering membelenggu saya apabila setiap kali lepas bersalin. Tenaga memang menakjubkan sebab saya mengambil Set Bersalin Premium yang merupakan set bersalin lengkap Shaklee. 

Selepas berpantang saya masih meneruskan pengambilan OsteMatrix bersama beberapa vitamin Shaklee yang lain & setelah 4 bulan pengambilannya tanpa saya sedari buasir saya hilang macam tu ja. Menakjubkan...!!! Anda tak percaya???? Saya lagi tak percaya pada masa tu. Sekian lama saya dibelenggu masalah tersebut & bermacam jenis ubat dicuba untuk menyelesaikannya, tapi hanya dengan pengambilan OsteMatrix selama 4 bulan masalah saya selesai. Selain itu, OsteMatrix juga digalakkan diambil bersama Vita-E, Zinc Complex & ESP untuk kesan yang berganda. Saya telah berjaya, anda bila lagi...?????

Apa lagi kelebihan OsteMatrix????

OsteMatrix juga penting dalam penyusuan susu ibu. Bagi para ibu yang menyusukan bayi, mereka digalakkan mengambil OsteMatrix bersama ESP. Pengambilan kedua-duanya boleh membantu memperbanyakkan susu ibu yang lebih dikenali sebagai milk booster. Selain itu, pengambilan kedua-duanya boleh membantu meningkatkan kekuatan tulang kepada ibu & bayi sama ada ketika hamil sehinggalah menyusu. Nutrien yang ada dalam OsteMatrix & ESP dapat
  • membantu mencantikkan kulit ibu & bayi
  • Meningkatkan kekuatan tulang kepada ibu & bayi
  • Memberi tenaga kepada ibu & bayi
  • Meningkatkan sistem imun ibu & bayi
  • Membantu mengurangkan tekanan kepada ibu & bayi kerana susu pekat, bayi cepat kenyang, ibu tak letih & tidak stress
Jom baca Testimoni ibu yang mengambil OsteMatrix bersama ESP...



Baca sekali lagi Testimoni diri saya sendiri pula...hehehe


Serius saya kata sebelum ni anak pertama & ke-2 saya memang langsung tak menyusu badan. Saya bagi susu formula sejak 7 hari selepas kelahiran. Bermakna saya cuma bagi susu badan selama seminggu tu pun ketika payudara membengkak. Bagaimanapun kuantiti susu sangat sedikit & selepas habis berpantang air susu jadi kering & saya teruskan penyusuan dengan susu formula.

Walau bagaimanapun, ketika hamil anak ke-3, timbul rasa ingin menyusukan bayi apalagi bila melihat kejayaan ibu-ibu lain menyusukan bayi mereka menjadikan saya sangat teruja untuk kehamilan kali ke-3 ini. Selain itu, sokongan daripada suami & teman-teman menemukan saya dengan Shaklee. Sama seperti ibu-ibu yang telah mengamalkan pengambilan OsteMatrix bersama ESP, saya sendiri pun merasakan perubahan yang sangat ketara dalam diri. Selain bertenaga air susu pun banyak & pekat. Kali ni walaupun susu dipam keluar tapi payudara tetap membengkak disebabkan susu yang banyak. Apa yang paling penting saya berjaya menyusukan anak selepas mengambil OsteMatrix bersama ESP. Berbeza sebelum mengambil vitamin tersebut, walaupun payudara membengkak tapi jumlah susu adalah sedikit & cair.

Berminat nak membeli tapi nak beli dengan set lain...????

Anda ingin membeli OsteMatrix beserta dengan set-set produk Shaklee...sangat-sangat digalakkan. Anda semua boleh pilih set yang anda berkenan dan hubungi saya untuk pengesahan. InsyAllah anda pasti akan dilayan dengan segera. Set-set produk Shaklee yang saya tawarkan juga terdapat di laman Facebook saya iaitu Aizzah Zack atau Mama Sihat dan anda boleh PM saya di sana jika berminat.

Bagaimana cara yang paling pantas untuk mendapatkan respon daripada saya????

Call/ SMS di talian : 014-3483680 ( Aizah ) 

CARA PEMBELIAN...

Menarik bukan OsteMatrix ni. Jadi apa yang ditunggu lagi jom hubungi saya segera untuk sebarang pertanyaan, penerangan dan pertanyaan harga. Memang betul produk Shaklee boleh dibeli daripada mana-mana pengedarnya. Tetapi tidak semua pengedar faham & mengetahui cara pemakanan, pengambilan & khasiat produk Shaklee dengan lebih mendalam. Jadi pilihan adalah di tangan anda, pilihan yang bijak akan memberi pengaruh yang hebat kepada masa depan anda...;)

KAMI MENAWARKAN ANDA KEAHLIAN JIKA ANDA INGINKAN LEBIH KEISTIMEWAAN BERSAMA SHAKLEE

ANDA RASA PRODUK SHAKLEE NI MAHAL???? Jangan bimbang...anda juga boleh membeli dengan harga ahli...
BAGAIMANA CARANYA???? Anda harus menjadi ahli terlebih dahulu. Jangan bimbang, jadi ahli Shaklee sama saja konsepnya seperti menjadi ahli JCard, Tesco & BonusLink. Malah jika point anda telah mencapai 150 anda akan mendapat Bonus dalam bentuk Cash Money...;)
YURAN KEAHLIAN MAHAL TAK & KENA RENEW TAK????? Yuran keahlian adalah RM65 & Pos RM10 = RM75 (Sepanjang Hayat)...tak perlu renew kerana keahlian adalah sepanjang hayat. Malah jika pembelian anda RM650 ke atas, anda akan berpeluang mendapat keahlian PERCUMA!!!
KALAU DAH JADI AHLI NAK BELI BARANG MACAM MANA????? Senang saja, pergi ke Cawangan Shaklee yang berdekatan atau boleh juga membeli melalui online terus dengan Shaklee Malaysia...Mudah bukan...;)
BERMINAT NAK JADI AHLI????? Lagi senang, hubungi sahaja saya Pengedar Shaklee Terbaik Anda...;)



BERMINAT UNTUK MEMBELI & BAGAIMANA NAK MEMBELI DENGAN SAYA?????







0 comments:

Post a Comment