Sunday, April 6, 2014

// // Leave a Comment

VITA-C PLUS Sustained Release

Assalamualaikum WBT & Selamat Sejahtera kepada semua pembaca

VITA-C PLUS Sustained Release

Vitamin C semulajadi dengan pelepasan jam demi jam

Merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietary dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa lima jam


Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrient yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, tulang, otot, dan pembuluh darah.

Vitamin C juga turut membantu dalam mencantikkan kulit dan sangat diperlukan dalam penjagaan kecantikan kulit terutama sekali wanita.

Vitamin C juga sangat penting dalam membantu penyerapan zat besi bagi mengelakkan anemia di kalangan ibu baru bersalin. Penting dalam penjagaan kolagen tubuh. Selain itu, berdasarkan pemerhatian pakar juga, pengambilan vitamin C oleh ibu-ibu yang menyusukan anak mempunyai kosentrasi vitamin C pada bayi. Oleh itu bayi-bayi yang secara eksklusif diberi susu ibu tidak mudah mengalami kekurangan vitamin C.

KELEBIHAN VITA-C PLUS Sustained Release
  • Menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun dan keutuhan sel
  •  Menyokong kesihatan mata, gusi, gigi, tulang, otot dan pembuluh darah
  • Menolong mengurangkan simptom alergi
  • Antioksidan semulajadi
  •  Membantu penyerapan Iron dalam badan untuk membantu penghasilan sel-sel darah merah
  •  Membantu mengembalikan keserian kulit dan sangat baik dalam membantu menangani kulit kusam selepas bersalin

ANDA RASA PRODUK SHAKLEE NI MAHAL???? Jangan bimbang...anda juga boleh membeli dengan harga ahli...
BAGAIMANA CARANYA???? Anda harus menjadi ahli terlebih dahulu. Jangan bimbang, jadi ahli Shaklee sama saja konsepnya seperti menjadi ahli JCard, Tesco & BonusLink. Malah jika point anda telah mencapai 150 anda akan mendapat Bonus dalam bentuk Cash Money...;)
YURAN KEAHLIAN MAHAL TAK & KENA RENEW TAK????? Yuran keahlian adalah RM65 & Pos RM10 = RM75 (Sepanjang Hayat)...tak perlu renew kerana keahlian adalah sepanjang hayat. Malah jika pembelian anda RM650 ke atas, anda akan berpeluang mendapat keahlian PERCUMA!!!
KALAU DAH JADI AHLI NAK BELI BARANG MACAM MANA????? Senang saja, pergi ke Cawangan Shaklee yang berdekatan atau boleh juga membeli melalui online terus dengan Shaklee Malaysia...Mudah bukan...;)
BERMINAT NAK JADI AHLI????? Lagi senang, hubungi sahaja saya Pengedar Shaklee Terbaik Anda...;)

SAYA AHLI BERDAFTAR SHAKLEE (SID:1115699) BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE...?????






0 comments:

Post a Comment