Thursday, April 24, 2014

// // Leave a Comment

MASALAH JERAWAT - BAGAIMANA HENDAK MERAWAT

Assalamualaikum WBT & Selamat Sejahtera kepada Semua Pembaca yang Dikasihi

Topik yang akan dikongsikan kali ini ialah tentang bagaimana nak menangani masalah jerawat. 

Stress memang stress dibuatnya bila jerawat seringkali datang lagi. Hilangnya cuma sekejap, datangnya bagai dijemput dengan kad jemputan VVIP la pula, betul tak??? Kalau jerawat pasir nak keluar ke mana-mana boleh la tempek dengan bedak tebal-tebal. Tapi macam mana pula kalau yang besar-besar, nak cover dengan apa??? Memang Stress la dibuatnya. Tambah adik-adik pula ada date dengan seseorang yang istimewa, hah...memang gelabahlah dibuatnya, betul tak???

Tak kira yang lelaki mahupun si gadis manis atau ibu-ibu, bapa-bapa, pakcik-pakcik & makcik-makcik, mesti ada yang terpaksa berdepan dengan situasi ni. Lebih menekan perasaan bila umur dah boleh dikategorikan sebagai vateren tapi kulit masih macam saat remaja dulu, jerawat non-stop! Kalau yang tiada masalah ni alhamdulillah...tapi bagi yang mengalaminya mesti tertekan & berusaha sehabis baik untuk menyelesaikan masalah ni tapi tak kurang juga ada yang terpaksa redha ja..;)

Bila Jerawat Datang Bagai Dijemput.


Sebenarnya salah satu faktor yang boleh menggalakkan pertumbuhan jerawat ialah kulit yang berminyak. Kulit berminyak sebenarnya lebih banyak dipengaruhi oleh faktor dalaman tubuh kita seperti pengaruh hormon androgen. Selagi masalah kulit berminyak tidak dapat diselesaikan, selagi itu jerawat akan tetap kembali. Oleh yang demikian, masalah ini harus diselesaikan di peringkat akar umbinya iaitu dari aspek dalaman. Jika punca jerawat tidak dirawat dari peringkat asas, maka ia akan berterusan sampai bila-bila. Malah produk kecantikan termahal pun belum tentu dapat menangani masalah anda, kerana kulit anda perlu dirawat dari dalam. 
" Keserian Bermula Dari Dalam, Cantik Dalaman Maka Cantik La Luaran "

Pengambilan Vitamin & Suplemen merupakan salah satu cara yang terbaik dalam menanagani masalah jerawat. Oleh yang demikian, di sini ingin saya selitkan cadangan yang boleh membantu anda menangani masalah anda dari dalam. Cadangan tersebut adalah dengan pengambilan vitamin & suplemen Shaklee.


Fungsi Set Kecantikan Untuk Kulit Berjerawat Shaklee

  1. Meningkatkan sistem imun, anti-bakteria & anti-viral
  2. Menurunkan tekanan darah & tahap kolesterol
  3. Menolong melawan penuaan pra-matang bahagian kulit
  4. Mempercepatkan pemulihan terutama luka jerawat
  5. Menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas
  6. Membantu menghilangkan jeragat
  7. Membantu mengurangkan tekanan  
  8. Menghalang berlakunya stress yang boleh mengganggu kestabilan hormon
Masih kurang faham & kurang yakin dengan kemampuan set ini??? Anda boleh la hubungi saya & bertanyakan lebih lanjut tentang vitamin tersebut. Nak hubungi saya macam mana??? Anda boleh SMS/Call atau hubungi saya di Facebook insyAllah saya akan berusaha membantu anda & setiap pertanyaan anda akan di layan. Di samping itu : 
KAMI MENAWARKAN ANDA KEAHLIAN JIKA ANDA INGINKAN LEBIH KEISTIMEWAAN BERSAMA SHAKLEE
ANDA RASA PRODUK SHAKLEE NI MAHAL???? Jangan bimbang...anda juga boleh membeli dengan harga ahli...
BAGAIMANA CARANYA???? Anda harus menjadi ahli terlebih dahulu. Jangan bimbang, jadi ahli Shaklee sama saja konsepnya seperti menjadi ahli JCard, Tesco & BonusLink. Malah jika point anda telah mencapai 150 anda akan mendapat Bonus dalam bentuk Cash Money...;)
YURAN KEAHLIAN MAHAL TAK & KENA RENEW TAK????? Yuran keahlian adalah RM65 & Pos RM10 (Kit keahlian) = RM75 (Sepanjang Hayat)...tak perlu renew kerana keahlian adalah sepanjang hayat. Malah jika pembelian anda RM650 ke atas, anda akan berpeluang mendapat keahlian PERCUMA!!!
KALAU DAH JADI AHLI NAK BELI BARANG MACAM MANA????? Senang saja, pergi ke Cawangan Shaklee yang berdekatan atau boleh juga membeli melalui online terus dengan Shaklee Malaysia...Kalau anda nak order dengan saya pun boleh...Mudah bukan...;)
BERMINAT NAK JADI AHLI????? Lagi senang, hubungi sahaja saya Pengedar Shaklee Terbaik Anda...;)



BERMINAT UNTUK MEMBELI & BAGAIMANA NAK MEMBELI DENGAN SAYA?????






0 comments:

Post a Comment