Wednesday, May 14, 2014

// // Leave a Comment

NutriFeron Shaklee Penyelesaian untuk Masalah Ekzema (Eczema)

Assalamualaikum WBT & Selamat Sejahtera kepada semua pembaca yang saya kasihi

Sebelum mata melabuhkan tirainya untuk hari ini, sempat kot rasanya saya nak share sikit tentang cara penyelesaian kepada masalah ekzema ni. Bukan apa, kalau mata ni dah tak larat nak buka confirm penulisan nanti jadi melalut entah ke mana. Tapi jangan risau, mata masih ok & otak pun masih lagi cerdas untuk mengarang dalam entri ni...hehehe ;)

Sebenarnya, pada asalnya saya pun kurang arif tentang masalah ekzema ni sehingga seorang sahabat rapat saya bertanyakan cara penyelesaian masalah ekzema yang dihadapinya. Disebabkan kurang arif, saya pun cuba mendapatkan jawapan daripada Master- Master saya yang sememangnya sangat arif tentang cara penyelesaian kepada masalah ini.

Permasalahan utama di sini adalah masalah kulit. Sebenarnya masalah ekzema ini tiada ubat yang specific. Bukan macam sesetengah penyakit yang ada ubat khusus yang boleh menyelesaikan masalah penyakit tersebut. Walau bagaimanapun, supplemen sekurang-kurangnya dapat mengurangkan masalah ekzema ini supaya tidak melarat... Orang yang menghidap ekzema biasanya sensitif pada perubahan cuaca, hama, emosi & alahan dengan sesetengah makanan. 

Alhamdulillah, hasil daripada pertanyaan saya & perbincangan kami, akhirnya saya mengetahui yang masalah ekzema boleh diselesaikan dengan pengambilan ESP Shaklee. ESP sangat baik dalam membantu memelihara kulit dari dalam kerana kandungan nutriennya yang tinggi.



Untuk hasil yang lebih memberangsangkan ambil ESP dengan NutriFeron...ini kerana kandungan nutrien dalam NutriFeron sangat membantu dalam menyelesaikan masalah alahan & mampu meningkatkan sistem imun tubuh kita...InsyAllah hasilnya pasti Super Power...!!! ;)




Jadi kawan-kawan semua...jangan risau ya...jika anda menghidap ekzema. Ia bukannya bermakna dunia sudah berakhir. Pilihan yang saya cadangkan untuk kesan yang lebih hebat adalah dengan mengambil ESP & NutriFeron. Walau bagaimanapun, keputusan adalah di tangan anda...;)

Ada sedikit lagi perkongsian, sekiranya masalah ekzema berlaku kepada anak-anak kita, mudah saja, gantikan ESP dengan Meal Shake kerana ESP belum sesuai untuk anak-anak kita yang berumur 13 tahun ke bawah. Fungsi Meal Shake dengan ESP dalam menangani masalah ekzema adalah sama. Manakala NutriFeron juga sangat sesuai untuk anak-anak kita & memang dijamin keselamatannya...pengambilan Meal Shake & NutriFeron bukan saja membantu menangani masalah ekzema malah turut meningkatkan sistem imun anak kita...jadi itu sudah jadi satu bonus untuk anak-anak kita...tak gitu ibu-ibu...;)




Jadi sekarang penyelesaian kepada masalah ekzema sudahpun terjawab. Jika ada sebarang kemusykilan boleh la hubungi saya 


Kot-kot la kan dalam dok seronok membaca tu kan tiba-tiba tergerak hati nak membeli...boleh jer beli dengan saya...kalau kena gaya silap-silap dapat "Keahlian Percuma"...;)




Sekian, Wassalam

0 comments:

Post a Comment