Friday, March 28, 2014

// // Leave a Comment

FAQ CUSTOMER

FAQ CUSTOMER
1.
Soalan

Bila makan B Complex urin jadi warna yellow neon, adakah ia mempengaruhi penyakit kuning bayi?
Jawapan
Tidak, warna urin jadi yellow neon menandakan B Complex telah diserap dan dikumuh oleh badan sepenuhnya.

2.
Soalan

Adakah vitamin Shaklee boleh dimakan semasa period?

Jawapan
Boleh dan sangat digalakkan, ini kerana apabila wanita period darah menjadi cair, vitamin Shaklee seperti Vitalea dan Vita-C mampu membantu memulihkan semula kepekatan darah

3.
Soalan

Kenapa bila makan alfalfa sahaja kepala menjadi sakit?

Jawapan
Hal ini kerana alfalfa ada Vitamin K yang boleh memekatkan darah serta kandungan fiber yang tinggi. Oleh itu alfalfa seboleh-bolehnya dimakan dengan Omega ataupun lecithin bagi meneutralkan kepekatan darah, di samping itu anda juga perlu meminum air sekurang-kurangnya 3 liter bagi membolehkan vitamin larut dan Berjaya diserap badan dengan sempurna.

4.
Soalan

Adakah Vivix boleh dimakan oleh wanita hamil?

Jawapan
Tidak boleh. Vivix mengandungi antioksidan yang sangat tinggi dan bertindak sehingga tahap DNA. Sistem bayi baru berkembang takut mengganggu perkembangan bayi tersebut.

5.
Soalan


Kalau Alfalfa harus dimakan dengan Omega, bolehkah kedua-duanya dimakan dalam waktu yang sama?

Jawapan
Tidak digalakkan, seboleh-bolehnya dimakan pada waktu berasingan. Hal ini kerana kedua-dua vitamin tersebut mempunyai unsur yang berbeza. Alfalfa bersifat fiber manakala Omega pula bersifat fat, fiber & fat tak boleh dimakan sekali. Seboleh-bolehnya makanlah fat dulu baru fiber.

6.
Soalan


Dalam set kurus terdapat Lecithin dan Omega. Mana satu yang paling berkesan dalam proses slimming?

Jawapan
Kedua-duanya mempunyai fungsi yang sama iaitu membantu membakar lemak tetapi Omega mempunyai kelebihan iaitu Omega tidak membenarkan lemak termendap sebaliknya terus dibuang melalui proses perkumuhan. Oleh itu lemak tidak akan berkumpul dalam badan.

7.
Soalan

Kanak-kanak boleh makan Vitalea tak?

Jawapan
Tak boleh takut choking hazard, tetapi kanak-kanak boleh makan Vitalea for Children yang memang sangat sesuai dan senang dikunyah.

8.
Soalan

Bolehkah Zinc Complex dimakan selepas makan?

Jawapan
Zinc Complex harus dimakan sebelum makan, jika dimakan selepas makan dikhuatiri mengganggu penyerapan zinc itu sendiri



UNTUK MAKLUMAT LANJUT, SILA HUBUNGI SAYA DI : 014-3483680/ SMS/ PM & BOLEH JUGA HUBUNGI SAYA MELALUI FACEBOOK Aizzah Zack atau Mama Sihat


ANDA RASA PRODUK SHAKLEE NI MAHAL???? Jangan bimbang...anda juga boleh membeli dengan harga ahli...
BAGAIMANA CARANYA???? Anda harus menjadi ahli terlebih dahulu. Jangan bimbang, jadi ahli Shaklee sama saja konsepnya seperti menjadi ahli JCard, Tesco & BonusLink. Malah jika point anda telah mencapai 150 anda akan mendapat Bonus dalam bentuk Cash Money...;)
YURAN KEAHLIAN MAHAL TAK & KENA RENEW TAK????? Yuran keahlian adalah RM65 & Pos RM10 = RM75 (Sepanjang Hayat)...tak perlu renew kerana keahlian adalah sepanjang hayat. Malah jika pembelian anda RM650 ke atas, anda akan berpeluang mendapat keahlian PERCUMA!!!
KALAU DAH JADI AHLI NAK BELI BARANG MACAM MANA????? Senang saja, pergi ke Cawangan Shaklee yang berdekatan atau boleh juga membeli melalui online terus dengan Shaklee Malaysia...Mudah bukan...;)
BERMINAT NAK JADI AHLI????? Lagi senang, hubungi sahaja saya Pengedar Shaklee Terbaik Anda...;)

SAYA ADALAH AHLI BERDAFTAR SHAKLEE (SID:1115699) BERMINAT DENGAN PRODUK SHAKLEE...????






0 comments:

Post a Comment